Julafton :)

Hej !

God Jul Måste ja ju börja med att säga :)
Ojjojj vilken rolig kväll de har varit asså !

Tänker inte säga desstumera om kvällen men säger vad ja fick:

• Kläder, Byxor, tröjjor och linnen
• Smink
Nikon D3100 system kamera
• Glas
• En hjärtformad glasljushållare, hoppas ni fattar x'D
• Nagelack
• Ljus
• Fotografi + ram, och på bilden var de jag och min kusin Lina
Det stor såhär på Fotot:

♥ Det spelar ingen roll om vi är släkt eller inte...
...För en sak vet jag...
...
Vi kommer alltid vara vänner ! ♥
Väckarklocka

Imorgon ska ja till min farmor och äta, med pappa + syster
Och då kommer kameran med : D
Då blir de kort och de kommer in bilder på julklapparna ( vissa ) beroende på hur mycket datan vill krångla med mig :)  Puss på min data -.-

Men men
Ett litet inlägg från mig iaf :)

God Jul !

Hanna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0