14 år idag då :)

Japp, så blev det :)

För 14 år sedan kom jag till världen, tänk.. Lilla Jag...

På morgonen så kom mamma och pappa in och sjöng för mig :D Haha alltid lika kul =)
Sen fick jag paket och frukost på sägen, nomnom de skulle ja kunna få varje dag bara för att få sova liiite längre :D Haha ?xD

Imorsse fick jag en Adidas Väska av mamma och pappa Och ett presentkort, men de får ni se en bild av i slutet ;) Sen fick jag pengar av min mammas morbror, både för julklapp och till födelsedagen

Efter skolan så åkte jag och Matilda Järsöbussen från skolan till sjukhuset. Sen gick vi till en stadsbuss-hållsplats och väntade på stadsbussen :P inte långt och gå från sjukhuset hem men vi hade inget och göra. Stiger på bussen och får iden att vi ska åka ett varv med bussen.. klart att vi gör de?
De slutade med att bussen fick något fel, så vi satt på en buss i 30 minuter. Sen åkte den bussen in till stan, där vi måsta byta buss, men de roliga var att bussen som skulle ersätta den andra bussen gick efter tidtabellen, så vi fick vara i stan i 20 minuter-.- 20 LÅNGA minuter!

När vi väl kommer hem börjar ja plocka de sista och hjälper mamma att plocka fram saker till släktkalaset.
Lyckat släktkalas blev de iallafall :)
Vid 8 tiden kom Julia eftersom att hon hade varit på träning, men de var nog bra :) För då hade nästan alla gått, så de var bara min ena kusin Frida som var kvar med sin mamma.
Jag Frida och Julia satt i mitt rum och bara snackade ;) Haha dels om resan..

På kvällen då så fick ja mest pengar men också annat =)
Slänger in bilder på alla sakerna jag fick :)
Liten uppdatering av mig fick ni iallafall :) Hörs imorgon

Love U♥

/ Hanna


Haha fint ;) Lina och jag


Ansiktsmask och badkulor eller va de heter:)
Av: Julia


En fjortiskrona som jag måsta bära idag i skolan haha om inte några kollade ;)
Också av: Julia


Fick jag av min gudmor och gudfar:)
Alla ser vad det är och ja kommer ha de som prydnad :)


Vad är inte bättre än: Shampoo, Balsam, solstick och solkräm när man just ska ut i världen och sola då :D?
Av: Syrran, Pontus, Brorsan, Carro, Hannes, Tuva Och Line


Pengar :) + en typ check av mormor på 40 euro :)!


Säger inte så mycket va?





Men dehär...









iiiiiiih fick de av mamma och pappa imorsse, Fatta lyckan !?


Väskan ja också fick av mamma och pappa =)


Snaaart är det mitt Mitt MITT :D

Och ett STORT TACK ännu en gång för alla fina presenter !

Kommentarer
Postat av: Felicia

Är bara tvungen att säga grattis igen hahha! Hoppas du får världens bästa födelsedag! Älskar diiiiiiiiig!!!!!!!!!<33<32

2011-02-10 @ 17:16:32
Postat av: spea

Tack din med ♥

2011-02-10 @ 18:39:46
URL: http://jstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0