Bloggar igen :)

Hej Allihopa :)

Nu har jag börjat blogga igen :) Efter en lång lång bloggpaus :)
Jag har fått många frågor om Varför jag slutade blogga.
Svaret till de är att min data har varit jätte seg. De har tagit mig 30 minuter att komma in på vissa sidor, och vissa sidor har ja inte ens kommit in på :/

Men idag så lyckades jag mitt i allt ta bort massor från min dator, så nu går den jätte snabbt :D
Ja menar, jag brukar alltid måsta ha hjälp av min bror, men NU klarade jag de själv :)
Är nästan stolt över mig själv :D

Men men, idag har jag varit på dop :)
På Lines dop :D

Jag och min kusin Frida sjöng på dopet, För alltid - Sara Löfgren
Jag la upp en videoklipp på oss när vi sjunger på Facebook i min logg :) Bara att kolla :)

Bjuder på bilder ifrån dopet nu... och sen kan ja säga att de kommer bli ganska likadana bilder ända fram tills vi åker till Hong-Kong nästa måndag =)
Vi kommer att åka den 14 Februari och då åker vi 3 dagar till Hong-Kong och sen blir vi 3 veckor i Filippinerna:)
Kan ju sammtidigt säga att de är jag, mamma, pappa och min kusin Frida som åker :)

Men nu bilder :)

Kram♥


Haha Line var lite smått trött :P


Haha Gulle ♥ Han var jäte stolt när han hade en slipps på sig.. <3


Tuvis<3


Ronja, min kusin som blev Lines gudmor :)


Aaaw ni skulle veta hur stolt Hannes var när han fick tända ett ljus :))
Äääälsklingen !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0