Hong-Kong och filippinerna

Hej Allihopa !
Förlåt för att jag sa att jag skulle blogga under resan men i hong-kong funkade inte internettet normalt.
Men om jag ska göra en kort sammanfattning av de vi gjorde i Hong-Kong så shoppade vi istortsätt alla dagar :D
Blev ju fan stammkunder på H&M så mycket som vi var in o handlade ^^
Var ganska dåligt väder där.. mulet och trist... nej usch o flygresan från London till Hong-Kong var inte heller den roligaste... 12h i ett flygplan? :S men dom 3 dagarna där gick snabbt o vi har inte ens varit borta i 1 vecka o de känns som en evighet !!
Men men, idag kom vi till Filippinerna, jässus vad de är mysigt här !
Haha, vi var ut och kollade runt lite här på stranden osv o så pratade mamma med någon försäljare så jag och Frida går o sätter oss, efter mindre än 5 minuter kommer 2 killar och börjar snacka och flörtta med mig och Frida.
De roliga var att dom var 18 och 20 år xD Haha?
Men men, försöker få in lite bilder ifrån Hong-Kong och bilder från Filippinerna får ni ikväll om jag hinner :)
Lite uppdatering från mig iaf
Kram <3
Arlanda
Ska seriöst ens Åland synnas på dendär kartan :O
Ehm?
Lägger bara in domhär bilderna för internett går jätte segt :/
Nu stranden o sola :D
Bara för att ja skrev allt igår o la in bilderna idag för ja somnade^^ Så nu blir de stranden o sola :D

Kommentarer
Postat av: Gabbi<'3

Shit my gadh asså . :o

2011-02-21 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0