Lägger ner dehär

Sho, Ska försöka få en liten uppdatering men ja ha försökt ladda upp bilder på bloggen i snart 2h o de kommer inte upp någon förutom 1 bild. Tror jag snart slutar blogga o lägger in bilder när ja kommer hem om 2 veckor! Känns som att e skulle vara liiite lättare? Usch, hatar dehär internettet!? DAMP PÅ DE !
O dehär inlägget känns seriöst meningslöst?
men kan ju säga att jag och min kusin fick ligga i skuggan idag på stranden, men de gick kanske 30 minuter innan jag Frida och pappa åkte upp till hotellet. Varken ja eller Frida kan vara i solen just nu. Inte ens sitta normalt kan man göra mera :O
men men..  i övermorgon ska man ut o kolla på delfiiner !! Usch va de ska bli kul :))
Och idag är det den 22 Februari ( här ) :D dvs att de är ett viktigt datum, men varför får ni inte veta xD? Haha ja har jätte kul eller inte :O
2 veckor kvar tills jag kommer hem är det också
Nej nu ska ja sova

Puss:*
Flyger in över Filippinerna :))

Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Nice bild:) Har du det bra i Flilippinerna?

2011-02-23 @ 10:45:23
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0