Skolan

Cha bloggen :D

Just nu sitter jag och Gabriella inne i datasalen och nördar ;)
Gabbi fixar lite på en haikudikt? Som vi håller på med i svenskan, tråk men helt ok, bättre än att hålla på men gramatik!

Men.. har just konstaterat att de e sista dagen jag är 13 idag... Imorgon när jag vaknar så är jag 1 år äldre?
Va tiden går fort, och om exakt 1 år imorgon, då får jag köra moppe!:D

Idag är de ju bara 1 vecka kvar tills vi åker till Hong-Kong & Filippinerna :)!
Usch va skönt de ska bli =)

Dagen idag då.. Vi har bara haft tråk timmar, och de har vi hela dagen!
Ska försöka vara med någon ikväll och städa upp lite i rummet så de är fint imorgon =)

Haha bara för att fylla ut dehär inlägget lite kan ja säga att Gabbi sitter och hickar som en nörd-.-' <'3
Haha Gulle ♥ :)

Men men, bjuder på en bild som ja och Gabbi har fixat på 2 datorer som bakgrundsbilder :D
Haha asheta ;)

Hörs senare :))

Hanna och Gabbi poowh <3


♥ Ehe? slirigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0